Online bestellen

   

Hoe plaats ik een bestelling?

Het is eenvoudig om via de webshop van Schoenenreus producten te bestellen. Om een bestelling te plaatsen volg je de volgende stappen:

  • Kies een artikel naar keuze;
  • Selecteer de gewenste maat;
  • Plaats het artikel in het winkelmandje;
  • Ga door naar afrekenen of ga verder met winkelen;
  • Vul je gegevens in of log in met je Schoenenreus-account;
  • Geef de betaalwijze aan;
  • Geef aan of je akkoord gaat met onze algemene voorwaarden;
  • Klik op plaats bestelling, als je hebt gekozen voor iDeal betaling kom je nu in de betaalomgeving van jouw bank;
  • Rond de bestelling af;
  • Je wordt per mail op de hoogte gehouden van de levering van je bestelling. 

Wanneer kan ik bestellen?

Via de webshop van Schoenenreus kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week bestellen. Wij streven er vervolgens naar om binnen 3 werkdagen de bestelling af te leveren. Meer informatie over de levering webshopbestellingen vind je bij ‘bezorgen’.

 

Is er een minimum bestelbedrag?

Nee, er is geen minimum bestelbedrag om te kunnen winkelen in onze webshop.

 

Wat zijn de verzendkosten bij mijn bestelling?

De verzendkosten bedragen €4,95, ongeacht het bedrag van de bestelling.

 

Waar kan ik in de webshop een kortingscode invullen?

Als je een kortingscode hebt, kun je die invullen in de winkelwagen onder het prijsoverzicht. Hier wordt in het prijsoverzicht direct het nieuwe totaalbedrag getoond incl. de korting.

Waarom zou ik een account aanmaken?
Door een Schoenenreus-account aan te maken kun je het betaalproces sneller doorlopen, je hoeft namelijk niet meer al je gegevens in te vullen. Ook kun je meerdere verzendadressen opslaan, je bestellingen bekijken en volgen.

Hoe word ik op de hoogte gehouden van mijn bestelling?
Wij houden je per mail op de hoogte van de vorderingen van je bestelling. Zo ontvang je een bevestiging van de bestelling, betaling en verzending. Heb je geen bevestiging ontvangen, neem dan contact op met de webshop klantenservice.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Het is niet mogelijk om na het afronden van de bestelling de artikelen nog te wijzigen of de bestelling te annuleren. Heb je toch niet de juiste artikelen besteld, dan kun je de bestelling gratis retourneren via een van onze winkels of via een DHL servicepoint. Retourneer je de gehele bestelling, dan ontvang je ook de verzendkosten terug. Hierover lees je meer op onze ruilen/retourneren pagina.

Kan ik ook bestellen vanuit België?
Op dit moment bieden wij nog niet de mogelijkheid om buiten Nederland te leveren Onze klanten uit België kunnen terecht in één van de Belgische Schoenenreus winkels.

Wat zijn de algemene voorwaarden?
Op de Algemene Voorwaarden pagina kun je deze bekijken. Dit zijn de algemene voorwaarden van het Thuiswinkel Waarborg. Voor het afronden van een bestelling moet je akkoord gaan met deze voorwaarden, anders kunnen wij de bestelling niet in behandeling nemen.

Stichting Thuiswinkel Waarborg

De webshop van Schoenenreus is goedgekeurd door het Thuiswinkel Waarborg, dit wil zeggen dat:

  • Je veilig kunt betalen;
  • Je zeker weet bij welk bedrijf je winkelt; 
  • Je privacy is gewaarborgd.

Met andere woorden, dat je veilig en betrouwbaar kunt winkelen via onze webshop.  

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Bij Schoenenreus gaan wij respectvol om met de privacy van onze klanten. Wij vragen je alleen om de meest noodzakelijke gegevens voor het afhandelen van de bestelling en betaling. De informatie die je ons geeft, wordt met de grootst mogelijke zorg behandeld. Deze gegevens worden dus niet zonder jouw toestemming voor andere doeleinden gebruikt. Ze worden alleen ter beschikking gesteld aan een andere partij voor zover dat nodig is voor het uitvoeren van de bestelling, betaling en levering.

< Terug naar het klantenservice overzicht

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

thuiswinkel waarborg

 

“ Selektvracht doet maximaal 4 bezorgpogingen van dinsdag t/m zaterdag. Na een niet geslaagde afleverpoging of eventueel bij de buren geleverd dan ontvangt u een kaartje in de brievenbus. Selektvracht biedt het pakket de eerst volgende bezorgdag opnieuw aan.”

 

 


 

“ Selektvracht bezorgd het pakket op door u uitgekozen DHL Servicepoint. U wordt per sms of e-mail geinformeerd als uw pakket gearriveerd is op het desbetreffende DHL Servicepoint.

Het pakket kan diezelfde dag nog afgehaald worden op basis van handtekening en legitimatie.”